Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 16:16:15 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/07166 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Vahi alevik, Nõmme tn 2 (Üksikelamu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Katastriüksusele sissesõit on 39 
Tartu-Jõgeva-Aravete tee katastriüksuselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27166300>  (menetlus nr: 
442915), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (ERGO NÕMME) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister